گیل اسکای
پورتال دیجیتال گیل اسکای
دنیای جالب و پرچالش کارآفرینی و کسب و کار
در اینستاگرام هم این فرصت وجود دارد تا با تولید محتوا درباره ابزارهای مختلف بازاریابی، تجربیات شکست و پیروزی های کسب و کار خود، ایده های استارتاپی یا حتی نکاتی درباره سخنرانی مدیران در جمع و موضوعاتی مانند آن تولید محتوا کنید و مخاطبان علاقه مند را جذب کنید.
برای سایر توضیحات با ما در ادامه مطلب همراه باشید.
چه افرادی می توانند در اینستاگرام تولید محتوا کنند؟
بد نیست بدانید که معمولا تولید محتوا برای سه هدف زیر در این شبکه اجتماعی انجام می شود:
- اینفلوئنسرها: دسته اولی که در شبکه های اجتماعی تولید محتوا می کنند، اینفلوئنسرها هستند. کاربران معمولی که با تمرکز روی یک موضوع خاص تولید محتوا می کنند و رفته رفته اعتماد کاربران دیگر را به دست می آوردند. در نهایت هم با گرفتن تبلیغ از برندهای مختلف می توانند درآمد مناسبی داشته باشند.
- گرافیست ها: افرادی که آثار هنری بصری تولید می کنند در کنار گرافیست ها و دیگر تولیدکنندگان محتوای بصری، بخش بزرگی از فعالان اینستاگرامی را تشکیل می دهند. دست آخر اینستاگرام بر پایه تصویر است و فضا برای فعالیت این دسته، بسیار مناسب است.
- متخصصین شبکه های اجتماعی: دسته دیگری که بازار فعالیتشان در اینستاگرام بسیار داغ است، متخصصین شبکه های اجتماعی هستند. همه افراد فعال در حوزه های بالا و حتی کاربران عادی که برای سرگرمی از اینستاگرام استفاده می کنند، بدشان نمی آید که بیشتر مورد توجه قرار بگیرند. متخصصین اینستاگرام به دیگر افراد کمک می کنند تا پست های جذاب تری منتشر کرده و بیشتر دنبال کننده جذب کنند.
2 نکته مهم برای راه اندازی پیج اینستاگرام
توجه داشته باشید که دو بحث مهم وجود دارد.
- موضوعی که شما قرار است در آن فعالیت کنید و برای آن بک پیج راه اندازی کنید
- نحوه فعالیت و رسیدن به هدفتان
عکاسی، یک بخش خوب در اینستاگرام
برای شروع و تولید محتوا در زمینه عکاسی هم ایده های مختلفی وجود دارد. می توانید آموزش عکاسی یا ژست گرفتن جلوی دوربین را داشته باشید. شاید بخواهید با به اشتراک گذاشتن پروژه های مختلف خود در صفحه اینستاگرامتان هم مخاطب جذب کنید و هم پروژه های بعدیتان را از این فضا پیدا کنید. در هر صورت، اینستاگرام بدون شک مهم ترین شبکه اجتماعی برای حوزه عکاسی به شمار می رود.
پایان