آمارگیر وبلاگ

گیل اسکای

پورتال دیجیتال گیل اسکای

دلیل داشتن فروشگاه اینترنتی در کسب و کار شما

دلیل داشتن فروشگاه اینترنتی در کسب و کار شما

اینترنت یک فرصت است؛ هم برای مردم ایران و هم کسب و کارهای ایرانی ،داشتن کسب کار آنلاین به ویژه داشتن یک وب سایت رشد شما را قوت بخشیده و باعث بهتر دیده شدن شما خواهد شد.

همین الان تعداد زیادی کسب و کار بزرگ و کوچک اینترنتی هستند که درآمدهای بالایی از فروش اینترنتی دارند.

برای سایر توضیحات با ما در ادامه مطلب همراه باشید.


1- فروش محصولات شما به همه نقاط کشور

بدون تردید یکی از مهم ترین دلیل برای ایجاد فروشگاه اینترنتی این است که می توانید محصولات خودر را بدون در نظر گرفتن محدودیت جغرافیایی بفروشید. یک فروشگاه فیزیکی فقط می تواند از مناطق اطرافش مشتری جذب کند، اما سایت های فروشگاهی هیچ محدودیتی در این زمینه ندارند و مشتری از دورترین نقاط کشور هم می تواند از شما خرید کند.

2- هزینه های به مراتب پایین تر فروشگاه اینترنتی

وقتی به مغازه یا جایگاه خرید و فروش فکر میکنیم اولین چیزی که به ذهن ما می رسد هزینه بسیار زیاد کرایه مغازه است. همین الان اگر تصمیم به خرید در یک خیابان خلوت مغازه بگیرید باید چندین میلیون تومان پول پیش بدهید و ماهانه هم اجاره پرداخت کنید. حتی اگر درآمدی هم نداشته باشید بازهم باید ماهانه هزینه اجاره و قبوض مغازه را پرداخت کنید.

تازه اگر بخواهید شاگرد و فروشنده هم بگیرید حقوق او را هم باید سر ماه بپردازید. فروشگاه فیزیکی هزینه های ریز و درشت زیادی دارد و خیلی ها از پس این هزینه ها برنمی آیند. به همین دلیل بعد از مدتی با کلی ضرر مغازه را جمع می کنند. فروشگاه اینترنتی این طور نیست و هزینه راه اندازی آن خیلی کمتر از فروشگاه فیزیکی است.

3-امکان شخصی سازی بیشتری در استراتژی خود دارید

خدمات شخصی سازی مثل ردیابی سفارش ، تایید تحویل و توصیه های محصول بر اساس سابقه سفارش به کمک ابزار های مارکتینگ کمک می کند تا بتوانید راهکار بهتری داشته باشید و امکان رشد و پیشرفت را فراهم کنید.

تعطیل نشدن و بسته نشدن فروشگاه اینترنتی

از زمانی که کرونا آمده تعطیلی مغازه ها و فروشگاه ها هم کاملاً عادی شده. تا بازار کاسبان می خواهد کمی رونق بگیرد و بهتر شود، موج جدیدی از کرونا می آید و دوباره مدتی باید مغازه را تعطیل کنند. نکته مهم این است که در چنین شرایطی فقط فروشگاه های فیزیکی تعطیل می شوند و فروشگاه های آنلاین همچنان باز هستند، تازه مشتریان شان هم بیشتر از قبل می شود. فروشگاه اینترنتی هیچ وقت تعطیل نمی شود و 24 ساعته باز و خددمات دهی میکند.

 

 

پایان