آمارگیر وبلاگ

گیل اسکای

پورتال دیجیتال گیل اسکای

کسب درآمد در شبکه اجتماعی اینستاگرام

میتوان گفت اینستاگرام در حال حاضر محبوب ترین شبکه اجتماعی در کشور ما است که بسیاری در آن حضور دارند. و به خودی خود یک بستر مناسبی برای کسب درآمد از همین شبکه اجتماعی شده است.این سوالیست که افراد مبتدی از خود می پرسند، آیا واقعا میشود از اینستاگرام کسب درآمد کرد؟ جواب این سوال بله است شما هم میتوانید کسب کار خود را شروع کنید.

برای سایر توضیحات با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

 


یکی از ویژگی های  اینستاگرام این است که بدون پرداخت وجهی میتوانید فعالت تجاری در آن داشته باشید.اینستاگرام در چند سال اخیر با آپدیت های پی در پی زمینه مناسبی برای تجارت آنلاین فراهم کرده است و با ویژگی حساب بیزینسی گام بزرگی را برای کسب کار های آنلاین گذاشته است.به طوری که هر فردی با هر شرایطی می تواند از آن  به عنوان منبعی برای کسب درآمد خود استفاده کند.

شاید این سوال در ذهن شما باشد که برای این که از طریق اینستاگرام کسب درآمد کنید حتماً باید سرمایه اولیه داشته باشید. این طور است  که نه نیاز به سرمایه دارید و نیاز به محل کار، شما فقط باید یک مسیر و هدف  درست از کسب کار خود داشته باشید.

دقیقاً مثل یک فروشگاه اینترنتی میتوانید درآمد داشته باشید البته این را از یاد نبرید که وب سایت و فروشگاه اینترنتی همگام با موفقیت شما است.

  کسب درآمد از اینستاگرام به چه صورت است

1.تولید محتوای اختصاصی و مفید

برای داشتن یک مسیر موفق در کسب کار اینستاگرامی، باید تولید محتوای مناسب و کاربردی داشته باشید. نیاز های فالور های خود را بشناسید و براساس همان نیازها هدف گذاری کنید. محتوای مرتبط با نیاز کاربر، شما را به هدف هایتان نزدیک تر میکند.

2.برند سازی در اینستاگرام

برند سازی یکی روش هایی  است که به صورت غیر مستقیم از طریق آن می توان کسب درآمد از اینستاگرام داشت. به این نکته توجه کنید که مقصد شما کجاست؟ هدف شما چیست؟ در نهایت خودتان را کجا می بینید؟ با تعیین هدف می توانید کمی مسیر را پیش بینی کنید. این موارد گام بزرگی در برند سازی شما است.

3. فروش محصول آموزشی

یک مدل منحصر به فرد برای افرادی است که در حوضه کاری خود موفق هستند و حرفی برای گفتن دارند. برای کسب درآمد از اینستاگرام از طریق ساخت دوره آموزشی یا پکیج آموزشی مانند فیلم و ...، می توانند به دیگران انگیزه یادگیری و خرید دوره آموزشی خود را بدهند.

4. روش فروش مستقیم محصولات 

یکی از راه های کسب درآمد است بسیاری از افراد در اینستاگرام،به طور مستقیم محصولاتی را که دارند میفروشند.اگر شما صاحب کسب کاری هستید و محصولی برای فروش دارید میتوانید به طورمستقیم از طریق اینستاگرام با تبلیغات موثر آن را به فروش برسانید.

 

دوره رایگان آموزش اینستاگرام صفر تا صد از مبتدی تا حرفه ای