آمارگیر وبلاگ

گیل اسکای

پورتال دیجیتال گیل اسکای

ویدئو مارکتینگ چیست بازاریابی ویدئویی  چگونه است؟

بازاریابی ویدئو یکی از روش های بازاریابی است که در سال های اخیر به دلیل تاثیر بالا توسط بازاریابان و صاحبان کسب وکار در نظر گرفته شده است.بازاریابی ویدئویی یا همان ویدئومارکتینگ با تبلیغات ویدئویی کمی متفاوت است.رشد چشمگیر ویدیو ها در سراسر جهان بهترین فرصت برای بازاریابان و صاحبان کسب وکار است که برند خود را جلوی مخاطب قرار دهند.

برای سایر توضیحات با ما در ادامه مطلب همراه باشید.


بازاریابی ویدئویی

ویدئو مارکتینگ یکی از روش های بازاریابی که در آن فیلم ها تولید می شوند و برای معرفی و بازاریابی محصول یا برند با هدف جذب مخاطب، تبدیل آن ها به مشتریان و افزایش فروش، منتشر می شوند. این ویدیوها در رسانه های مختلف منتشر می شوند.

ویژگی های ویدیو مارکتینگ

روابط شما با مشتریان را بهبود می بخشد و باعث ایجاد اعتماد می شود

ویدئو به شما کمک می کند با مخاطبین خود ارتباط برقرار کنید. امروزه، اغلب تلاش های بازاریابی یک شرکت برای ایجاد اعتماد طراحی شده است. فیلم پلی است که آنچه را که شما با کسی که واقعا هستید را به هم متصل می کند و به مشتریان تان اجازه می دهد که از پشت صحنه کسب وکار و برند شما مطلع شوند.

ویدئو، جامع و کامل است

در بازاریابی ویدیویی دو دسته از فیلم های کوتاه و ویژگی مورد استفاده قرار می گیرند. در هر دو سبک، بازاریابان سعی می کنند تعدادی از نقاط را ترکیب کرده و پیام را به طور کامل به بیننده منتقل کنند. با این حال، متون نوشتاری قادر به بیان برخی چیزها نیستند و نویسنده باید از مطالب بیشتری برای توضیح یک بحث یا حتی یک واژه خاص استفاده کند.

هدف شما ازبازاریابی ویدیویی چیست؟

در بازاریابی ویدیویی، مانند تمام انواع بازاریابی محتوای، باید ابتدا هدفی برای خود را مشخص کنید. این انتخاب هدف بر محتوای ویدئو، مدت زمان ویدئو، که در آن ویدئو را منتشر خواهید کرد تاثیر زیادی خواهد داشت.

ویدئو نه تنها شیوه خرید و فروش و فروش مشتریان را تغییر داده است، بلکه انقلابی ایجاد کرده است که فروشندگان می دانند چطور با مشتریان ارتباط برقرار کنند.