آمارگیر وبلاگ

گیل اسکای

پورتال دیجیتال گیل اسکای

چرا باید وب سایت داشته باشم؟

مزایای داشتن وب سایت برای افرادی که از طریق اینستاگرام و تلگرام کسب درآمد می کنند؛ شاید زیاد واضح نباشد. شما در در وب سایت میتونید با روش های مختلف مشتریان خود را جذب کنید.

خودتان را خوب معرفی کنید و اعتبار خود را کسب کنید

یکی از بهترین روش ها برای ترویج کسب وکار شما داشتن یک وب سایت خوب است.

داشتن یک وب سایت می تواند نشان تجاری و یا برند شما را افزایش دهد یا حتی نقش برند شما را ایفا کند.


داشتن وب سایت تاثیرزیادی در اطلاع رسانی و پیدا کردن مشتری هدف دارد. امروزه با توجه به اینترنت و موتورهای جستجو و همچنین شبکه های اجتماعی , شما خدمات خود را ارائه می دهید و مشتری خدمات شما را با یک جستجوی بسیار کوتاه خواهد یافت , که یکی از دلایلی است که شما وب سایت اهمیت دارد .

طراحی یک وب سایت می تواند به شما در زمینه بازاریابی دیجیتال کمک کند.

فرض کنید هنوز یک وب سایت در کسب وکار خود ایجاد نکرده اید . مشتری که می خواهد از شما محصولی خریداری کند به دنبال شما در اینترنت هم خواهد بود و اگر شما در آنجا حضور نداشته باشید بخش بزرگی از بازار دیجیتال را از دست داده اید.

مزایای فروشگاه اینترنتی

 محدودیت های زمانی و مکانی برداشته خواهد شد

فضای وب یک فضای نامحدود است و کاربران شما می توانند به سایت شما در هر شهر و هر جایی در جهان متصل شوند و نیازهای آن ها را بدون نیاز به داشتن بعد مکان، برآورده کنند.مشتریان می توانند در هر زمانی از روز یا شب فعالیت خود را انجام دهند که حتی ساعات کاری ما نیست .

حذف و کم هزینه های اضافی

برای ایجاد یک مکان مناسب در کسب وکار، شما باید مبلغ مشخصی برای اجاره، تغییرات داخلی، آب، برق، شارژ، نیروی انسانی و مسائل دیگر پرداخت کنید. اگر یک وب سایت برای خودتان با یک چشم انداز مناسب و سازمان یافته بسازید، می توانید بگویید که بسیاری از این هزینه ها را حذف کرده اید و می توانید از این سرمایه برای گسترش کسب وکار و تبلیغات خود استفاده کنید.

جذب مشتری با کمترین هزینه

اگر اصول اولیه سئو و بهینه سازی سایت در طول برنامه ریزی و ساخت وب سایت تان و فروشگاه های آنلاین به درستی انجام شود،شما قادر خواهید بود از موتور های جستجو در مدت زمان کوتاه و به صورت رایگان مشتری جذب کنید.

 

برای ساخت یک فروشگاه اینترنتی و وب سایت میتوانید با کلیک بر روی لینک زیر همین الان تجارت الکترونیک خود را شروع کنید.