آمارگیر وبلاگ

گیل اسکای

پورتال دیجیتال گیل اسکای

ضرورت داشتن وب سایت شرکتی

این روزها با رشد کسب و کاره ای اینترنتی ، داشتن وب سایت بسیار مهم است . علاوه بر فعال بودن در دنیای واقعی ، شما باید در دنیای مجازی و اینترنت فعال باشید  به خصوص اگر شما یک کارخانه و یا یک شرکت را اداره کنید .

طراحی یک وب سایت شرکت برای هر برند مانند داشتن یک دفتر یا پایه دفتری است که آدرس آن در اینترنت باشد و مکان فیزیکی ندارد .


داشتن وب سایت شرکتی

ویژگی مثبت داشتن وب سایت شرکتی

اعتماد سازی در میان مخاطبان و مشتریان

با یک وب سایت شرکتی عالی، می توانید خود را به عنوان یک مرجع معتبر نشان دهید. وقتی اطلاعات درستی به مردم می دهید، آنها به شما اعتماد می کنند و به احتمال زیاد از شما خرید خواهند کرد.

جذب بیشتر مشتری

اولین مزیت داشتن یک وب سایت شرکتی , جذب مشتریان جدید است . بسیاری از افرادی که می خواهند یک محصول را بخرند یا از یک سرویس استفاده کنند , ابتدا به اینترنت می آیند و برای اطلاعات مورد نظر در اینترنت جستجو می کنند .

 دسترس بودن همیشگی کسب و کار شما

اولین فایده مثبت داشتن یک وب سایت برای شرکت این است که شما در روز 24 ساعت در روز برای تماس با شما در دسترس هستید , و حتی می توانید به سوالات آن ها از خانه خود پاسخ دهید و افراد را به شرکت دعوت کنید . به این ترتیب می توانید درصد مشتریان خود را از دست بدهید.

محبوبیت و افزایش اعتبار کسب و کار

امروزه با گسترش فضای اینترنت در میان عموم مردم , داشتن یک سایت در این فضای منجر به اعتبار و اعتبار کسب و کارها می شود که علاوه بر افزایش فروش و جذب مشتریان , باعث ایجاد اعتماد میان مخاطبین می شود .

داشتن وب سایت برای شرکت می تواند حکم ویترین محصولات و یا پل ارتباطی موثر جهت تماس شرکت شما باشد.

زمانی که یک مدیر شرکت حاضر نیست برای طراحی سایت شرکت هزینه یا سرمایه گذاری کند،قطعا نباید انتظار افزایش مشتریان یا حداقل رشد روز افزون  مشتریانش را داشته باشد.

 اصلی ترین هدف در طراحی وب سایت شرکت بازتاب موفقیت شرکت، تقویت اعتبار آن، ایجاد اعتماد است.آن در مورد خدمات و محصولات است.