آمارگیر وبلاگ

گیل اسکای

پورتال دیجیتال گیل اسکای

طراحی وب سایت

فراگیر شدن اینترنت مهمترین دلیل برای داشتن وب سایت است. افراد اولین جایی که به جستجوی خدمات شما هستند، در اینترنت است. شما با داشتن یک وب سایت در 24 ساعت شبانه روز قادر هستید در کنار مشتری بمانید، در واقع این وب سایت است که نماینده ی شما خواهد بود.

شما با داشتن وب­سایت هزینه های کسب­ وکارتان کاهش میدهید، پس پایین آوردن هزینه ها یکی از مزیت های طراحی سایت برای کسب­ و کارهای جدید است.


فروشگاه اینترنتی توسط افرامکس

داشتن فروشگاه اینترنتی برای کسب کار شما منجر به رونق و فروش بیشتر محصولات شما میشود. فروشگاه شما ویترین کسب کار شما در اینترنت خواهد شد.

در وبسایت افرامکس فروشگاه اینترنتی مطمن خود را رایگان و با کم ترین هزینه در زمانی کوتاه با چند کلیک ساده ایجاد نموده و تجارت الکترونیک خود را از هم اکنون آغاز کنید.

شرکت افرامکس ارائه دهنده خدمات تجارت الکترونیک در سراسر ایران است،با پشتکار وتلاش روز مره توانسته است پلتفرمی را برای کاربران عزیز فراهم کند که به راحتی بتوانند هر آنچه را برای یک فروشگاه اینترنتی نیاز دارند در اختیار آنها قرار دهد.

شما با ثبت نام در این سایت و پر کردن مشخصات و مدارک لازم جهت احراز هویت میتوانید فروشگاه خود را بسازید،کار با پنل مدیریت بسیار ساده و کاربردی بوده تا کاربران مبتدی هم که آشنایی زیادی با فضای اینترنت ندارند بتوانند فعالیت خود را شروع کنند.

شما باید دنیای مجازی را مانند دنیا واقعی در نظر بگیرید، امروزه اکثر افراد جامعه برای بدست آوردن خدمات های مورد نیاز خود، در اینترنت شروع به جستجو می کنند، این همان جایی است که شما باید خود را نشان دهید و حضور داشته باشید تا کاربران شما را در اینترنت بیابند.

تیم طراحی وب افرا توسط برنامه نویس های حرفه ای درست شده است و قابل ویرایش و بروز رسانی مکرر است،تا شما کاربران مشکلی در انجام عملیات های کاری خود نداشته باشید.