آمارگیر وبلاگ

گیل اسکای

پورتال دیجیتال گیل اسکای

افرامکس فروشگاه ساز شما

کسب و کار اینترنتی از  جمله مشاغلی است که در طی چند سال اخیر در ایران پر رونق شده است. امروزه با رشد کسب و کار های آنلاین در زمینه خرید و فروش اینترنتی باید همواره کوشید تا در این بازار بزرگ سهمی را از آن خود کرد،اگر شما محصول و خدماتی برای فروش دارید و فقط از طریق شبکه های اجتماعی محصولات خود را می فروشید و وب سایتی برای خود راه اندازی نکرده اید در آینده شما از رقبای خود عقب خواهید ماند.

داشتن وب سایت و فروش اینترنتی شما را به رسیدن به اهداف های بزرگ تر نزدیک تر می کند،مشتری و کاربر با وجود داشتن وب سایت به شما و کسب و کارتان بیشتر اعتماد خواهد کرد.

 


اگر به فکر داشتن فروشگاه آنلاین خود هستید، اگر تازه کار هستید باید بدانید افرامکس یک پلتفرم فروشگاه ساز رایگان برای شما کاربران است تا بتوانید راحت و بدون دردسر محصول خود را از طریق شبکه های اجتماعی به وب سایت و فروشگاه خودتون ارجاع بدهید.

فروشگاه ساز افرامکس با پنل مدیریت کاربردی و در این حال ساده و روان برای کاربران مبتدی یک انتخاب درست برای شماست که میخواهید یک فروشگاه اینترنتی کامل و جامع داشته باشید.

کسب و کار اینترنتی خودتان را راه اندازی کنید

یکی از زیباترین و مهم ترین دلایلی که می تواند شما را در فروش آنلاین محصول یا خدمات خود موفق کند، توانایی تعامل با مشتریان در دنیای آنلاین است. شما ارتباط بهتری با مشتریان خود خواهید داشت.

فروشگاه اینترنتی خود را رایگان و یا با هزینه مناسب و در کمترین زمان ایجاد نموده و تجارت الکترونیک را شروع کنید.

 

با افرامکس به آسانی فروشگاه اینترنتی خود را مدیریت کنید