آمارگیر وبلاگ

گیل اسکای

پورتال دیجیتال گیل اسکای

                        گلکسی S23 اولترا به جز یک ویژگی بزرگ،تغییر خاص دیگری نداشته است!

ظاهرا گلکسی اس 23 اولترا نسبت به نسل فعلی خود تغییرات قابل توجهی نخواهد داشت اما یک ویژگی بزرگ و مهم به آن اضافه می شود که تعیین کننده است.از آنجایی که سامسونگ تغییرات بزرگی در گوشی های سری S22 خود ایجاد کرده است، اگر نسل جدید آن تنها با تغییرات جزئی وارد بازار شود، جای تعجب نیست. به خصوص گوشی مدل اولترا که به جز یک مورد انتظار می رود شباهت زیادی به مدل قبلی خود داشته باشد.

برای سایر توضیحات با ما در ادامه مطلب همراه باشید.


گلکسی اس 22 اولترا در اوایل سال جاری جهش بزرگی در گوشی های سامسونگ داشت. این محصول بیش از حد به دو نسخه دیگر این خانواده شباهت دارد، گویی روح سری گلکسی نوت در آن دمیده شده و شبیه آنهاست. ظاهر این گوشی بیشتر مستطیل شکل است و درست مانند گوشی های نوت، یک اسلات برای میزبانی قلم S Pen در داخل بدنه تعبیه شده است. این گوشی راه را برای سامسونگ هموار کرد تا با سهولت و سهولت استفاده جایگزین گوشی های تاشو سری گلکسی Z شود.

                        گلکسی S23 اولترا به جز یک ویژگی بزرگ،تغییر خاص دیگری نداشته است!

زمان زیادی از هیجان انگیز بودن یک سنسور 64 مگاپیکسلی نمی گذرد، اما اکنون گوشی هایی داریم که با دوربین های 200 مگاپیکسلی وارد بازار شده اند. سامسونگ به عنوان سازنده اولین سنسور دوربین موبایل 200 مگاپیکسلی، نمی خواهد از شیائومی و موتورولا که چنین گوشی هایی را عرضه کرده اند، عقب بماند و به دنبال عرضه گوشی با این دوربین خود ساخته است.

سامسونگ تاکنون چندین سنسور 200 مگاپیکسلی توسعه داده است. بنابراین مشخص نیست که او می خواهد از کدام سنسور روی S23 Ultra استفاده کند. یکی از آنها سنسور 200 مگاپیکسلی ISOCELL HP1 است که در گوشی Motorola X30 Pro وجود دارد. دیگری سنسور ISOCELL HP3 است که به سنسور میان رده معروف است و برای گوشی های پرچمدار مناسب نیست. شایعاتی مبنی بر معرفی سنسور 200 مگاپیکسلی جدید سامسونگ نیز در پایان سال جاری شنیده می شود. سنسوری که می خواهد با سنسور 1 اینچی 200 مگاپیکسلی Sony IMX989 در Xiaomi 12S Ultra رقابت کند.

                 امکانات گلکسی اس 23 اولترا

دیگر مشخصات فنی و امکانات گلکسی اس 23 اولترا

همانگونه که با سایر مشخصات و ویژگی های Samsung Galaxy S23 Ultra آشنا می شویم. یکی از مهمترین آنها نمایشگر 6. 0 است. Super AMOLED 8 اینچی با رزولوشن 3088 در 1440 پیکسل و همان باتری 5000 میلی آمپر ساعتی مورد استفاده در مدل S22 Ultra. تنها تفاوت در طراحی این دو گوشی در ابعاد آنهاست که بسیار کم خواهد بود.

چیپست به کار رفته در زیر قاب این گوشی به اسنپدراگون 8 نسل 2 کوالکام ارتقا یافته است و همانطور که در بالا گفته شد شاهد سنسور دوربین 200 مگاپیکسلی در پشت گلکسی اس 23 اولترا خواهیم بود.