آمارگیر وبلاگ

گیل اسکای

پورتال دیجیتال گیل اسکای

فروشگاه ها و کسب و کار های آنلاین راه های مختلفی برای ارسال اقلام خود دارند. بهترین راه برای توزیع محصولات فروشگاه های اینترنتی استفاده از خدمات پستی است.برای ارسال مرسوله توسط شرکت پست، این فروشگاه ها باید در سایت ثبت نام کرده و به پنل پست دسترسی داشته باشند. با توجه به استقبال فروشگاه ها از این روش ارسال، شرکت های زیادی پا به عرصه وجود گذاشته اند که به عنوان شرکت های واسطه پست در زمینه ارائه پنل پستی فعالیت می کنند.


شرکت های واسط پستی

شرکت های واسط پستی عموماً امکانات زیادی را در اختیار فروشگاه های اینترنتی قرار می دهند که عبارتند از: خدمات پرداخت در محل، بسته بندی و نگهداری، خدمات توزیع کالا و ...

با افزایش خرید اینترنتی، فروشگاه های اینترنتی نیز رونق خاصی پیدا کردند و روز به روز بر تعداد آنها افزوده شد. اما مهم ترین موضوعی که فروشگاه های اینترنتی را درگیر خود کرده است، موضوع سیستم توزیع فروشگاه اینترنتی و پرداخت در اداره پست پیشرو است.

در این راستا شرکت های زیادی برای ارسال بسته و خرید و فروش خدمات با فروشگاه های اینترنتی همکاری می کنند. این نوع شرکت ها به شرکت های واسط پست معروف هستند. این امر باعث شده تا سیستم توزیع فروشگاه اینترنتی سرعت بیشتری داشته باشد.

فواید شرکت های پستی برای فروشگاه اینترنتی

شرکت های پست یا شرکت های واسط پستی که وظیفه ارسال محصولات فروشگاه اینترنتی را بر عهده دارند، امکانات و مزیت های زیادی را برای فروشگاه اینترنتی فراهم می کنند که می توان به: پرداخت در محل، رضایت مشتری، رشد کسب و کار و ... اشاره کرد.

  هر شرکت واسط پستی شرایط منحصر به فرد خود را دارد و بر اساس قوانین خاص خود فعالیت می کند.

افرامکس ، یکی از بهترین شرکت های واسط پستی

شرکت افرامکس یکی از شرکت های واسطه پست است که پنل بسیار کاربردی و کاربرپسند خود را با بیشترین امکانات همراه با گزارش های متعدد در اختیار مدیران فروشگاه قرار می دهد.

یکی از خدماتی که شرکت های واسط پست ارائه می دهند، خدمات پرداخت در محل می باشد. در شرایطی که مشتری قادر به پرداخت آنلاین مبلغ کالا نیست، بهترین راه استفاده از خدمات پرداخت در محل است.

مهمترین دارایی شما مشتریان شما هستند.

مهم تر از فروش محصولات و خدمات، اعتمادی است که برای مشتریان خود ایجاد می کنید و خدماتی که به آنها می دهید.

ماموریت این شرکت و اهداف بلندمدت تیم مدیریتی این مجموعه ارائه خدمات با کیفیت در زمینه تجارت الکترونیک و جذب و همکاری با فروشگاه های مشمول قوانین جمهوری اسلامی ایران و ارائه محصولات با کیفیت است.