آمارگیر وبلاگ

گیل اسکای

پورتال دیجیتال گیل اسکای

اینستاگرام یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی در جهان است و بیش از دو میلیارد کاربر فعال دارد. روزانه 200 میلیون نفر حداقل از این غول شبکه اجتماعی تجاری در این پلتفرم بازدید می کنند و بنابراین حضور در اینستاگرام برای بسیاری از مشاغل بسیار مهم است.

اینستاگرام این امکان را برای کسب و کارها فراهم کرده است که به طور خودکار به پیام ها و سوالات رایج مشتریان خود پاسخ دهند.


درگیر شدن با مشتریان از طریق اینستاگرام اخیرا ً در میان کسب و کارها بسیار محبوب شده است , و هر چه در آن کار بهتری انجام دهید , احتمال بیشتری وجود دارد که مشتریان بیشتری دریافت کنید .

پاسخ خودکار در اینستاگرام به برندها کمک می کند تا این اطلاعات را هر زمان که مشتریان آن ها سوالات دارند و یا جزئیات بیشتری در مورد محصولات و خدمات می خواهند , در دسترس داشته باشند.

پاسخ های خودکار اینستاگرام در دو حالت ارائه می شوند : پاسخ خودکار و پیغام دور . گزینه اول پاسخ های قبل از ساخت است که شما خود را ایجاد می کنید و آن در پیام گنجانده خواهد شد تا از تایپ مکرر پاسخ های تکراری برای چندین دریافت کننده اجتناب شود .

چگونه پاسخ خودکار اینستاگرام را تنظیم کنیم
اگر از یک حساب تجاری اینستاگرام استفاده می کنید , باید گام های زیر را دنبال کنید تا از پاسخ خودکار این شبکه اجتماعی بهره ببرید :
 

  • به تنظیمات پروفایل کسب وکار خود بروید.

 

  • حالا بر روی گزینه ی Saved replies یا Frequently asked questions یا Welcome message ضربه بزنید.

  • حالا شما میان بری را با حداکثر طول 15 کاراکتر در فیلد Shortcut وارد کنید.

یکی از بهترین استراتژی ها برای برندها درک انتظارات مشتری و ایجاد حس قدردانی در تعامل مشتری است .

حدود 80 % مشتریان از شبکه های اجتماعی برای تعامل با برندها استفاده می کنند , و اینستاگرام بیش ترین سهم را دارد .