آمارگیر وبلاگ

گیل اسکای

پورتال دیجیتال گیل اسکای

فروش محصولات در فروشگاه اینترنتی در مقایسه با شبکه اجتماعی

در بین شبکه های اجتماعی اینستاگرام بیشتر از بقیه مورد توجه است و در هر سنی فعال هستند. بنابراین، شما بازار بزرگی را به شما ارائه می کنید که در آن می توانید درآمد خوبی کسب کنید.
یکی از مزیت های اینستاگرام رایگان بودن آن برای راه اندازی کسب و کار است.
یکی دیگر از مزایای اینستاگرام کار آسان با آن است. ارسال , مشاهده آمار و ... از توانایی های این برنامه می باشد.


یکی از مزیت های فروشگاه اینترنتی دسته بندی محصولات است. بسته به نوع کسب و کار شما می توانید محصولات خود را راه اندازی کنید، به عنوان مثال، اگر کسب و کار شما در صنعت پوشاک است، به عنوان مثال، اگر کسب و کار شما در صنعت پوشاک است، می توانید دسته بندی هایی مانند لباس مردانه، زنانه را تعریف کنید. پوشاک و زیرشاخه ها مانند شلوار زنانه , بلوز زنانه و ... برای محصولات شما . مدیریت کسب و کار برای شما آسان تر خواهد بود و خرید برای مشتریان آسان تر خواهد بود.

مزیت دیگر امکان پرداخت آنلاین از طریق درگاه بانکی است. نیازی نیست شماره کارت را به مشتری و کارت بدون درگاه پرداخت دیگری بدهید. همچنین تمامی اطلاعات حواله وجه، ساعت و ... در پنل کاربری که در بانک دارید شناسایی و ثبت می شود.مزایای دیگر را می توان در جستجوی سایت ذکر کرد. اگر تعداد محصولات زیاد باشد، به سختی می توان محصول خاصی را از بین تعداد زیادی محصول پیدا کرد. در این مواقع اگر وب سایت شما جستجو شود کاربر می تواند به راحتی محصول مورد نظر خود را جستجو کند.

معایب راه اندازی کسب و کار در اینستاگرام

یکی از معایب این برنامه این است که محصولات شما دسته ندارند. قرار دادن محصولات در دسته بندی های خاص به کاربران کمک می کند تا محصول مورد نظر خود را پیدا کنند اما در اینستاگرام این امکان وجود ندارد و کاربر برای یافتن کالای مورد نظر نیاز به زمان دارد تا با بالا بردن صفحه محصول مورد نظر را پیدا کند.

یکی دیگر از معایب پرداخت خواهد شد. در خرید اینستاگرامی پرداختی از طریق درگاه های بانکی وجود ندارد و برای این کار باید شماره کارت را بگیرید و سفارش خود را پس از پرداخت از طریق کارت به کارت و ارائه پرداخت کنید. گاهی اوقات این روند آنقدر طولانی است که بسیاری از مردم برای خرید صرف می کنند.

بهتر است سایت خود را بسازید و در کنار آن در شبکه های اجتماعی کار کنید و از طریق اینستاگرام مشتریان خود را به سایت خود هدایت کنید.