آمارگیر وبلاگ

گیل اسکای

پورتال دیجیتال گیل اسکای

انواع روش های پرداختی فروشگاه های اینترنتی

یکی از دغدغه های اصلی فروشگاه های اینترنتی این است که چگونه هزینه ارسال کالا را از مشتری دریافت کنند تا مشتریان اعتماد کنند و بتوانند مشتریان وفادار خود را جذب کنند. ارائه روش های مختلف پرداخت به مشتریان علاوه بر جلب اعتماد مشتریان منجر به فروش بیشتر , مدیریت مالی بهتر و تبلیغات بهتر می شود.


انواع روش های پرداخت و ارسال کالا

درگاه پرداخت اینترنتی:درگاه پرداخت اینترنتی راهی مناسب، امن و مطمئن برای دریافت پرداخت های مشتریان است.درگاه های پرداخت اینترنتی به راحتی به سایت لینک می شوند و پس از ثبت سفارش مشتریان، با انتقال آنها به صفحه پرداخت، عملیات پرداخت به راحتی انجام می شود.

پرداخت در محل:برخی از فروشگاه های اینترنتی همچنین علاوه بر پرداخت اینترنت ، امکان پرداخت اینترنت را به مشتریان خود ارائه می دهند.از مزایای این روش اطمینان از کیفیت و تحویل کالا، افزایش شهرت فروشگاه و رضایت مشتری می باشد.روش پیشنهادی دریافت وجه مشتریان هنگام تحویل کالا، استفاده از سامانه پرداخت کارتخوان می باشد.

کرایه در مقصد:روش دیگر از پرداخت پرداخت هزینه پست در مقصد است که مشتری ابتدا هزینه محصول را به فروشگاه واریز کند و سپس پس از تحویل کالا و رسیدن مشتری به مشتری، هزینه تحویل کالا را به پیک یا تحویل گیرنده پرداخت کند.

 

پرداخت در محل ارسال رایگان:یکی دیگر از روش های پرداختی که فروشگاه به مشتریان خود ارائه می دهد روش پرداخت به صورت ارسال رایگان است که در آن مشتری فقط هزینه محصول را هنگام تحویل گرفتن کالا از پیک یا خریدار پرداخت می کند و هزینه ارسال به فروشگاه را از فروشگاه می پردازد.

 

 

واسط های پستی زیادی وجود دارند که برخی از این امکانات را دارند و به فروشگاه ارائه می شوند تا این خدمات را در اختیار مشتریان خود قرار دهند.شرکت افرامکس طراحی و برنامه نویسی وب سایت های فروشگاهی و خدمات خرید و فروش اینترنتی در سراسر ایران است.با ثبت نام در وب سایت افرامکس شما هم پنل واسط پستی دریافت میکنید هم میتوانید فروشگاه اینترنتی خود را راه اندازی کنید.بدون مراجعه به اداره پست فقط با دریافت پنل کاربری از ما پستچی اداره پست روزانه به آدرس شما مراجعه کرده و بسته های شما را برای ارسال ارسال می کند.

از خدمات این شرکت می توان به لیست پستی آسان و در دسترس، ارائه انواع گزارشات فروش و تحویل، امکان جمع آوری و ارسال پیام از وضعیت ارسال و ارسال پیام و در نتیجه خرید مطمئن برای مشتریان اشاره کرد.